Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с AR 147 2.0 TS моля помагайте!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ми днеска трябва да ходя да я взема по някое време че нщо много се забавиха незнам защо...

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщение
      Ми днеска трябва да ходя да я взема по някое време че нщо много се забавиха незнам защо...
      А Ауто - тая кола ако заработи изобщо банкет трябва да дадеш. Моята навремето за два дни я оправих
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщение
        Ми днеска трябва да ходя да я взема по някое време че нщо много се забавиха незнам защо...
        Първите километри не я натискай поне 3000 км до 3000 оборота .... съвет .... ако си ремонтирал двигателя ...
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
          Първите километри не я натискай поне 3000 км до 3000 оборота .... съвет .... ако си ремонтирал двигателя ...
          Че може да се разпадне след тоя ремонт
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #65
            абе айде недей дано не му разпадне преполагам че хората разбират кво прават но дано след ревизията да е на добре между другото да питам колегата ''самурай'' колко излезна целия основен ремонт с труда.
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #66
              Кво става с колата, предполагам си я взел вече?
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #67
                Колеги взех я колата още четвъртък, но реших че ще я пробвам малко преди да давам коментари, а и имах изпит петъка сутринта, та ви пиша чак сега....
                Тааа колицата е напълно готова всичко е сменено в момента моторчето си работа чудно sele-то също се справя отлично, но все пак съм минал само 100 километра с нея няма даже още 100, а и понеже сменяхме сегменти, лагери и куп щуротии си я карам бавничко с не повече от 2500 3000 оборота никва рязка газ нищо искам да си я разработя както трябва та тогава вече след 3000 км и като сменим маслото като направим пълен реглаж на скоростите и мотора мине през една пълна диагностика ще разберем потенциала и дали наистина нещата са се подобрили. Щото да не стане само да настъпя газта и да се върнем в стартова позиция

                Ако има някакви проблеми ще ви пиша но да се надяваме няма да има

                ---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:07 ----------

                Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                абе айде недей дано не му разпадне преполагам че хората разбират кво прават но дано след ревизията да е на добре между другото да питам колегата ''самурай'' колко излезна целия основен ремонт с труда.
                Начи колега около 2000 лева излезна всичко, само че то не беше баш основен ремонт просто шлайфах коляновия вал смених биелни и основни лагери и едната биела и вече ползвах момента да сменя каквото мога по мотора докато е отворен сегменти че бяха яко износени гумички на клапани едната пружина на клапаните че беше омекнала ремъци ролки съединител масла всичко което беше тръгнало да здава багажа та сега моторчето е като ново и да се надяваме са си свършили работата добре и няма да имам проблеми нататък

                Comment


                • #68
                  2000 лв.

                  Само ремонта имаш ли представа колко е, без допълнителните неща като съединител, масло, ремъци...

                  П.П: Стискаме палци всичко по колата да е ОК, и след разработката да раздаваш смело газта
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                    2000 лв.
                    Много ли е това за смяна на изброените неща в нормален (не-гаражен) сервиз в София..?

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      2000 лв.

                      Само ремонта имаш ли представа колко е, без допълнителните неща като съединител, масло, ремъци...

                      П.П: Стискаме палци всичко по колата да е ОК, и след разработката да раздаваш смело газта
                      } Що бе колега много ли ти се виждат паричките аз мисля че са си даже малко за нещата който направиха, а честно като гледам как са работили момчетата са я направили под капака като нова, доста добре са се справили от видяното до момента...

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщение
                        } Що бе колега много ли ти се виждат паричките аз мисля че са си даже малко за нещата който направиха, а честно като гледам как са работили момчетата са я направили под капака като нова, доста добре са се справили от видяното до момента...
                        Ми не са малко... да си беше купил друг мотор щеше да ти е в пъти по-евтино.
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                          Ми не са малко... да си беше купил друг мотор щеше да ти е в пъти по-евтино.
                          е да ма нз къв ще е мотора като го взема може да е по зле от моя дори а така поне моя си е почти новичък така, а дори да взема друг пак трябваше да му сменям ремъците и съединителя така че смятам че напраив правилния избор пък времето ще покаже

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщение
                            е да ма нз къв ще е мотора като го взема може да е по зле от моя дори а така поне моя си е почти новичък така, а дори да взема друг пак трябваше да му сменям ремъците и съединителя така че смятам че напраив правилния избор пък времето ще покаже
                            И два дена си скъсаш нервите в КАТ да ти сменят талоните щото ако решиш да я продаваш и другия човек е от друго населено място и иска да си я прехвърли няма да стане ...... аз ми се върза 1400-500 с шлайфане блок колянов лагер сегменти гумички гарнитури шлайфане на глава антифриз масло .... 4000 съм минал още 1000 и ще сменям маслото и съм доволен за сега
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #74
                              Е те тоя ремонт без съединител - 800лв. части и труд. И без ремъци. Съединителя така и иначе се сваля
                              Дано всичко е наред, имаш си една скъпоценна кола. Пиши след 2000км. и ако видиш, че гори масло и пуши отзад - връщай
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #75
                                Колеги айде пак да ви помоля за малко помощ... преди около седмица забелязах че ауспуха изкарва леко син дим отзад... това се случва и на студен и топъл мотор, първоначално помислих че е просто по богата сместа за да работи нормално на студен мотор... Това нормално ли е докато се олегнат сегменти и части или е проблем защото все като питам познати всички казват че е така, като се разработва мотора... Маслото като го гледах преди седмица не беше мръднало днеска пак ще го проверя че все не мога да я хвана тая мойта кола на студен мотор да седи наравно все по някви наклони спирам.. А и вчера вечерта и погледнах маслото обаче бях я карал преди 10 минути и маслото беше под максимума, но това ако не греша е нормално щото има още масло което не се е стекло в картера...

                                Comment

                                Working...
                                X